17 Ekim 2007 Çarşamba

Bunu niye yaptım ki ?

Bu blog zımbırtısını niye açtım ki acaba ? İzindeyim, aylaklıkla geçirecek çok vaktim var, bundan sanırım. Bu yetmiyormuş gibi bir de facebook diye bir şeye de girdim. Arkadaş topluyorsun, önce gerçekten bir şeyler paylaşmışlığın olanları bulup arkadaş kolleksiyonuna ekliyorsun, sonra yetmiyor, bir iki kelam etmiş olduklarını da alıyorsun. Bir zaman sonra ise ismini bildiklerini bildiğin kişileri de ekleyerek çoğaltıyorsun arkadaş varlıklarını. Bir zaman sonra herkes birbirinin arkadaş portföyünü karşılaştırıyor, birbirinin portföyünden insan araklıyor.
Berbat bir sanal sarmal daha...
Neyse bu blog da eşit derecede anlamsız, ben zaten yazıyorum sağa sola senelerdir, bazı internet sitelerine - yolum düşürse- bazen ufak tefek kağıtlara, bazen düzenli düzenli arşivlediğim word dosyalarını, bazen bir defter edinip ilk üç beş sayfasına... Ne farkı var ki bu sayfanın... Ben yazayım, birileri de okusun, vay be ne güzel bir şey diyeyim diye desem, internet sitelerine daha önce de yazdım, dönüp bir daha bakmadım bile. Benim ki tamamen yaz kurtul kıvamında bir şey olsa gerek.
Hem zaten hayatımda "gerçek" olan kaç kişi var ki, bunlar da benim yazdıklarımı ben yazmadan tahmin eder zaten, onlar okusa ne olacak, okumadan biliyorlar herşeyi. Gerisi de yanılsamadan ibaret. Ben istediğim için, hayatımda çeşit olsun diye..
Dün Sevgi ile "gerçek" kişiler hakkında konuşmuştuk. Azlar, çok az...

6 yorum:

No More Virgilius dedi ki...

Bloglar kusmak için.

Başkaları okuyup "hmmm bu soğan yemiş, şuradaki galiba taze fasulye" diyor...
Arada "yumurta sarısı gibi duran şey beyin kıvrımlarını andırmıyor mu?" diye yanındakine sorar, veya "vıcık vıcık balgamımtrak ... ama içinde bir kalp var galiba" diye ortaya bir karışık yapar insanlar.

miden mi bulandı?

gregor samsa dedi ki...

yeni türkü söylüyor :
"istersen hiç başlamasın bu hikaye yarım kalsın...."

"blog insanın kendisine yakışanı giymesidir."
blogun modayı takip edenlerle işi olmaz. blog çok popüler olmayan ikincil grupta yer alan sitelerin yayın hayatını tehlikeye sokan bir oluşumdur. blog liberal bir tavırdır.
okumak bir salaklık ise (bana göre benim için)yazmakta ona yakın bir ahmaklıktır.

öyleyse ya ahmakların arasına hoşgeldin ya da yeni türkü söylüyor "istersen hiç başlamasın bu hikaye yarım kalsın...."

Sindar dedi ki...

Virgilius,
Yoo midem bulanmadı, gayet olması gerektiği gibi bir tanımlama olmuş, (ben bunu bir yazımın arasına koyarsam feci havalı durabilir) hatta teşekkürlerimi sunarım sevgili arkadaşım :)

Sindar dedi ki...

gregor samsa,
bense blog'u "insanın kendinde istemediğini soyunması" olarak düşünüyordum ama her durumda ahmaklık olduğu konusunda hemfikirim :) Konsepti anladım şimdi :)

Hoşbuldum :)

EQ dedi ki...

Ahmaklar deyince üzerime alindim ben de.
Beni hatirlarmisin bilmem..ben de hosgeldin demek istedim görünce. Hosgeldin sindar:)

Bak sevildigini bil. Bize böyle hosgeldin diyen olmadi hic. Kahrolsun cifte standart!:)

Sindar dedi ki...

Eq merhaba,
Hatırlıyorum tabii, hoşbuldum.
Teşekkür ederim :)